Satınalma ve Lojistik Uzmanı
Havacılık sektöründe hava aracı bakım faaliyetlerini yürüten kuruluşumuzun Satınalma ve Lojistik Departmanında görevlendirilmek üzere aşağıdaki niteliklere uygun Satınalma ve Lojistik Uzmanı arayışımız bulunmaktadır.
Müşterilerin ve bakım hangarının ihtiyacı olan yedek parça ve malzemelerin sipariş süreçlerinin EMAIR ERP sistemi kullanılarak koordine edilmesi, teknik ve planlama personeli ile iletişim ve koordinasyonun sağlanması, sipariş verilen malzemelerin kontratlarının yapılması ve sevkiyatlarının takip edilmesi, alternatif tedarikçilerin tespiti, garanti işlemlerinin yönetimi, gümrük ve nakliye firmalarıyla iletişimin sağlanması ve sürecin yönetilmesi, yurtiçi ve yurtdışı tedarikçi firmalarla iletişimin sağlanması.
Genel Nitelikler
- Üniversitelerin ilgili Mühendislik, İşletme, Uluslararası Ticaret, Lojistik bölümlerinden mezun
- Tercihen satınalma ve lojistik tecrübesi sahibi
- Tercihen havacılık sektöründe tecrübe sahibi
- Çok iyi derecede İngilizce bilen
- İletişim yönünden kuvvetli
- Erkek adaylar için tercihen askerlik görevini tamamlamış
- MS Office uygulamalarını iyi kullanabilen